Tο άτακτο κεράσι πάει Paintball!

     Εκεί που έπινα αμέριμνη το καθιερωμένο παρασκευιάτικο καφεδάκι με την παρέα μου, ήρθε η συζήτηση για το paintball.... Μέσα σε 5 λεπτά είχανε κανονιστεί οι ομάδες.... μέσα σε άλλα 5 λεπτά είχε γίνει συνεννόηση με το προσωπικό του paintball για κράτηση πίστας ..και μέσα στα επόμενα δευτερόλεπτα κρύος ιδρώτας με έλουσε και χίλιες σκέψεις περνάγανε από το μυαλό μου... αλλά...το  άτακτο κερασάκι χοροπηδούσε μέσα στο κεφάλι μου και δεν με άφησε να το ακυρώσω!
   Το πρωί του Σαββάτου το είχα πάρει πια απόφαση ότι δεν τη γλυτώνω.Φόρεσα τα αθλητικά μου ήπια έναν καλό καφέ έφαγα ένα μεγάλο πρωινό έδωσα ένα φιλί στην μαμά και έφυγα για μάχη! Το ταξί μας άφησε σε ένα δασάκι,εκεί μας περίμενε ένας από το προσωπικό  του paintball για να μας πάει στην πίστα και να μας ετοιμάσει. Μας έδωσε όπλα,ρούχα παραλλαγής  και μάσκες.
   Όταν ντυθήκαμε ξεκινήσανε τα γέλια οι φωτογραφίες και τα πειράγματα! Εκεί το μισό αγχος έκανε φτερά, το άλλο μισό έφυγε όταν κρυμμένοι στα χαλάσματα καλύπτοντας την ομάδα μου κατάφερα και έριξα έναν από την αντίπαλη ομάδα!!! ναι!! τον πέτυχα!! (ήταν μακριά) κανένας δεν πίστευε πως τον είχα πετύχει εγώ!..Όλοι κοίταζαν ο ένας τον άλλον απορημένοι.."Το κεράσι ξελάσπωσε την ομάδα"  Οκ, η αλήθεια βέβαια είναι ότι χάσαμε και τα 3 παιχνίδια αλλά κανένας δεν μέτραγε το σκορ.
  Θα ξαναπάω σίγουρα.. Έχουμε τόσα ωραία μέρη και τόσες ασχολίες στην Ελλάδα που δεν φτάνει μια ζωή ολόκληρη για να τα χορτάσουμε!

                                             Το τολμήσαμε το δοκιμάσαμε και το λατρέψαμε.
  Το κεράσι δηλώνει fan του paintball..  Καθαρός αέρας , πολλής χαβαλές και μια καλή δόση αδρεναλίνης !.Ιδανική επιλογή για όσες θέλουν να ξεφύγουν από την καθημερινότητα και να περάσουν μια απίστευτη μέρα με την παρέα τους ,που θα γεμίσει τις μπαταρίες σας για πολύ καιρό!Ψάξτε το ,διαλέξτε το πιο κοντινό και κλείστε πίστα!        

Gotta try it ladies ;)

Σχόλια