Tο άτακτο κεράσι πάει Paintball!
Εκεί που έπινα αμέριμνη το καθιερωμένο παρασκευιάτικο καφεδάκι με την παρέα μου, ήρθε η συζήτηση για το paintball.... Μέσα σε 5 λεπτά είχανε κανονιστεί οι ομάδες.... μέσα σε άλλα 5 λεπτά είχε γίνει συνεννόηση με το προσωπικό του paintball για κράτηση πίστας ..και μέσα στα επόμενα δευτερόλεπτα κρύος ιδρώτας με έλουσε και χίλιες σκέψεις περνάγανε από το μυαλό μου... αλλά...το άτακτο κερασάκι χοροπηδούσε μέσα στο κεφάλι μου και δεν με άφησε να το ακυρώσω! Το πρωί του Σαββάτου το είχα πάρει πια απόφαση ότι δεν τη γλυτώνω.Φόρεσα τα αθλητικά μου ήπια έναν καλό καφέ έφαγα ένα μεγάλο πρωινό έδωσα ένα φιλί στην μαμά και έφυγα για μάχη! Το ταξί μας άφησε σε ένα δασάκι,εκεί μας περίμενε ένας από το προσωπικό του paintball για να μας πάει στην πίστα και να μας ετοιμάσει. Μας έδωσε όπλα,ρούχα παραλλαγής και μάσκες. Όταν ντυθήκαμε ξεκινήσανε τα γέλια οι φωτογραφίες και τα πειράγματα! Εκεί το μισό αγχος έκανε φτερά, το άλλο μισό έφ...